Suntem Captivele Modei?
Cat de important este sa fim in pas cu moda? Pana unde lasam moda sa ne influenteze stilul? Stim sa facem un echilibru intre ceea ce se poarta si ceea ce ne vine noua bine?
Moda vine, pleaca si cand revine aduce mici modificari ici-colo; fie schimba accesoriile, fie culorile, lungimile sau materialele.
Daca vrem sa aratam bine in hainele care sunt in trend la momentul respectiv, trebuie sa culegem numai elementele care ne avantajeaza si sa le impletim armonios cu tinutele care ne reprezinta. Ar fi mai mult decat nepotrivit sa imbracam haine care ne fac sa aratam ridicol sau disproportionat, numai pentru ca sunt la moda.
Ma gandeam la faptul ca toate colectiile de pe podium sunt prezentate de modele foarte slabe si ma intrebam daca este un lucru bun. Ce vreau sa spun este ca aceasta imagine poate avea si urmari mai putin fericite asupra femeilor, in special asupra adolescentelor. De ce ar trebui sa arati anorexic, daca si cu cateva kilograme in plus, corpul tau se prezinta armonios si ferm. Nu mai spun de femeile un pic mai plinute care ar putea cadea in depresie gandind ca acela si numai acela este etalonul frumusetii absolute. Cat se poate de gresit.
Regula cea mai importanta primita de la specialisti este aceea ca ar trebui sa imbracam numai ce ne vine bine, ce se potriveste cu statura noastra, iar nu in ultimul rand, ar fi bine sa tinem cont de varsta pe care o avem si conjunctura sociala in care ne prezentam. In felul asta, sigur hainele ne vor reflecta personalitatea si nu vor exista discrepante intre tinutele abordate si trasaturile noastre individuale.
Sa nu uitam ca hainele completeaza farmecul fiecareia dintre noi, iar a fi la moda devine o notiune subiectiva, atunci cand ceea ce s-a purtat anul trecut se armonizeaza perfect cu elementele acestui an, in tinutele pe care le abordam.
Oamenii fac hainele si creeaza stilul, ci nu invers. Fii unica si zambeste! Zambetul imbraca cel mai bine!
E bina sa fii la moda, dar hainele pe care le porti trebuie sa vina in completarea personalitatii tale.