Aboneaza-te

Fese Tari Ca Nuca De Cocos

Din cauza orelor nesfarsite de stat pe scaun, fie la birou, fie in masina, fie acasa, comod, pe canapea, fesele noastre isi pierd tonusul, mai ales dupa o anumita varsta. Solutia? Trebuie sa facem sport sau macar o serie de exercitii dedicate exclusiv lor, feselor!

Incercati cateva exercitii in confortul propriei case, cel putin de 2-3 ori pe saptamana.

Din pozitia culcat pe spate, intindeti mainile pe langa corp, indoiti picioarele si indepartati-le la nivelul umerilor. Incordati fesele si ridicati-le cu o treapta (ca si cum v-ati pregati sa faceti podul de jos), apoi coborati bazinul, in pozitia de start. Acest exercitiu se face lent, mentinand pozitia cat mai mult posibil, in mod progresiv. Repetati de 15 ori. O treapta superioara a aceluiasi exercitiu porneste tot din pozitia culcat, cu un singur picior de sprijin si cu celalalt deasupra lui. Ridicati bazinul din aceasta pozitie, fara sa uitati sa incordati muschii fesieri. Repetati de 15 ori, apoi schimbati piciorul de sprijin.

Un pic mai dificil, dar si mai eficient este exercitiul care porneste tot din pozitia culcat pe spate, avand un picior de spirijin pe mijloc, iar pe celalalt intins in fata. Ridicati bazinul, in timp ce incepeti sa ridicati piciorul intins in sus, apoi coborati-l incet. Repetai de 15 ori si schimbati piciorul. Cu cat mai confortabil si mai corect va sta piciorul de sprijin, cu atat mai comod va fi exercitiul. Sa nu puneti piciorul de sprijin prea aproape de fese. Ca sa complicati exercitiul, puneti piciorul de sprijin pe ceva mai inalt. Puteti complica la maxim, daca va sprijiniti numai pe calcai.

Un alt exercitiu eficient si la indemana porneste din pozitia in patru labe. Ridicati incet unul dintre picioare, in spate, pana ajunge paralel cu solul sau chiar un pic mai sus, dar fara a va forta spatele. In tot acest timp tineti muschii fesieri incordati. Odata ce ati ajuns in pozitie, incercati s-o mentineti 2-3 secunde. Reveniti la pozitia de start dupa care, folosind acelasi picior, ridicati-l in lateral, pana ajunge sa fie paralel cu solul. Mentineti tensiunea pentru alte 2-3 secunde. Readuceti piciorul la pozitia initiala, dupa care repetati, ambele miscari, cu celalalt picior. Exersati de cate 10 ori fiecare miscare.

Fiti perseverente si eforturile voastre vor da roade. Nu uitati ca atunci cand barbatii privesc o femeie, nu le scapa acest amanunt: fesele!

Comentarii

comentarii

2 Comentarii
  1. Buna Karina,

    Pentru inesteticul colacel, ce recomanzi?
    Multumesc mult

  2. Draga Ramona, voi reveni cu un post dedicat abdomenului. O zi frumoasa!

Ultimele Articole

SlimArt FLOREASCA
Calea Floreasca, Nr. 91-111
Telefon: 0754.22.00.50