Aboneaza-te

Fa-ti cadou un trup de zeita

Trupul te reprezinta, arata cine esti si indiferent unde te-ai afla este o carte de vizita. In relatiile dintre oameni, contactul vizual contureaza prima impresie si de aceea ai tendinta sa judeci o persoana dupa infatisarea pe care o vezi. Indiferent de sex, trupul spune multe despre tine: ce mananci, cat mananci, cat de des faci miscare, cat iti place s aet ingrijesti si tot asa.

trup de zeitaDaca tii la parerea celorlalti despre tine, nu lasa grasimea sa te invadeze! Ai la indemana o multime de metode si produse care te vor ajuta sa scapi de complexele dobandite odata cu cresterea in greutate sau deformarea anumitor parti ale corpului.

Desi ai de parcurs o cale lunga, in epoca de glorie a fast-foodului poti alege sa-ti faci cadou un trup de zeita. Alegerea iti apartine!

Sunt persoane care ajung sa duca o lupta asidua cu kilogramele in plus doar pentru ca si-au satisfacut in exces poftele de mancare. Poti sa iti satisfaci poftele de mancare alegand sa mananci sanatos. Nu te impiedica nimeni sa mananci, din contra medicii specialisti recomandand 3 mese pe zi cu 2 gustari intre ele, insa trebuie sa tii departe de tine alimentele nesanatoase si sa et feresti de excese.

Pentru ca notiunea de dieta este inteleasa total gresit de catre majoritatea persoanelor, iar unii sunt perfect convinsi ca doar mancand in cantitati infime vor reusi sa isi mentina greutatea ideala, se ajunge la o perceptie eronata a idealului de frumusete si a greutatii ideale. Trecand peste ideile preconcepute potrivit carora sarind peste mesele principale vei reusi sa scapi de kilogramele in plus, obisnuieste-te cu gandul ca doar mancand vei avea trupul pe care ti-l doresti.

Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei. Nu sari peste el sub nicio forma. Cu cat este mai bogat, cu atat mai bine. Caloriile pe care le consumi la micul dejun se consuma peste zi, chiar daca nu faci prea multa miscare. De exemplu, doar statul pe scaun consuma 80cal/h, iar munca la birou te scapa de 250 cal/h.

Pranzul trebuie sa iti asigure cantitatea de proteine necesare corpului, iar daca ai consumat ceva alimente mai bogate in grasimi, asigura-te ca ii vei furniza corpului o cantitate suficienta de vegetale. Vegetalele iti asigura o senzatie de satietate si dilueaza zaharul si grasimile din corp. Nu renunta de tot la grasimi, intrucat sunt utile corpului in cantitati moderate, mai ales cele poli-saturate care scad nivelul colesterolului. Cerealele integrale trebuie consumate zilnic si nu oricum, ci de 5 ori/zi, dpentru ca sunt pline de  celuloza pentru tranzitul intestinal si amidon pentru energizarea corpului.

dietaCina o poti acoperi prin legume, fie proaspete, fie fierte, acestea acoperindu-ti necesarul de vitamine si saruri minerale. Peste sau carne slaba sunt proteine pe care le poti consuma o singura data pe zi.

Este indicat ca grasimile sa nu fie niciodata de origine animala, ci vegetale: ulei de masline, porumb sau floarea soarelui, etc.a

Nu uita de fructe! Acestea iti asigura necesarul de glucide simple si complexe. Ideal ar fi sa le consumi la cca 2 ore dupa mesele principale, pentru a evita fermentatia, un proces daunator organismului.

Bineinteles ca miscarea nu va lipsi din ritualul zilnic al fiecaruia dintre noi, indiferent de forma ei: mers la pas, alergare, aerobic, sala, tae bo, etc.

Pentru a avea corpul pe care ti-l doresti, nu apela la metode extreme, asa cum este chirurgia plastica, decat in cazuri disperate. In rezolvarea unei probleme intotdeauna ai la dispozitie calea usoara si una mai putin usoara. Nu te lasa tentata de cea mai usoara care intotdeauna ascunde cate ceva in spate. Educa-ti vointa si asa vei capata formele pe care ti le doresti si-ti vei conserva sanatatea.

Ai grija din timp de trupul tau si lupta pentru mentinerea sa in forma, pe cai naturale!

Comentarii

comentarii

Ultimele Articole

SlimArt FLOREASCA
Calea Floreasca, Nr. 91-111
Telefon: 0754.22.00.50